לד"ר סוזנה הורוביץ, אורטופדית-מנתחת מומחית לברך ופרק ירך, הסכמים והסדרים עם קופות חולים, וביניהן עם מכבי שירותי בריאות.הסכמים עם מכבי שירותי בריאות

מכבי שירות בריאות (או בשמה הקודם "קופת חולים מכבי"), היא השנייה בגודלה מבין קופות החולים הפועלות בישראל. מכבי החלה לפעול באוגוסט 1941, היא מונה כיום מעל שני מיליון חברים, ונחשבת למוסד בעל השפעה מהותית על מערכת הבריאות בישראל.

מכבי מעניקה לחבריה שירותי בריאות ורפואה איכותיים ומגוונים באמצעות מומחים בכל תחומי הרפואה והבריאות, המבוססים על סל הבריאות הממלכתי וסל מכבי, באמצעות רשת מכוני אבחון וטיפול, לרבות רשת בתי החולים "אסותא".

זכויות חבר/ה שב"ן מכבי לשירותי רפואה ובריאות

מעבר לשירותי רפואה ובריאות המבוססים על סל הבריאות הממלכתי וסל מכבי, מאפשרת מכבי לחבריה כיסוי מורחב בתשלום, באמצעות השב"ן (שירותי בריאות נוספים).

במסגרת השב"ן מפעילה מכבי שלושה רבדים ביטוחיים: מכבי כסף, מכבי זהב ומכבי שלי, שאיתם קשורה ד"ר סוזנה הורוביץ בהסכם למתן ייעוץ רפואי אורטופדי, לרבות ייעוץ כחוות דעת שנייה ולניתוחים פרטיים בתחומי התמחותה.

חברי מכבי שיש להם כיסוי גם של שב"ן, זכאים לפגישות ייעוץ עם ד"ר סוזנה הורוביץ וקבלת חוות דעת שנייה. עלותם של ייעוצים אלה כרוכה בהשתתפות עצמית, אך מרביתם מסובסדת על ידי מכבי.

אורטופד ברכיים מכבי

 

חברי מכבי שלי זכאים לעד 3 פגישות ייעוץ מסובסדות בשנה קלנדרית, ואלה מהם שעברו את גיל 65 זכאים לעד 5 ייעוצים בשנה קלנדרית.

אורטופד ברכיים מכבי זהב

חברי מכבי זהב בכל הגילאים, זכאים לעד 3 פגישות ייעוץ בשנה קלנדרית.

חברי מכבי כסף זכאים לפגישת ייעוץ אחת בשנה קלנדרית.

זכויות חבר/ה שב"ן מכבי לניתוחים פרטיים בבית החולים אסותא

במקרים שיש בכך צורך, זכאי כל חבר מכבי לבחירת מנתח מבין המנתחים המאושרים על ידי מכבי. מעבר לכך, חברי שב"ן מכבי הזקוקים לניתוח אורטופדי, זכאים גם לבחירת מנתח מבין רשימת האורטופדים המנתחים הקשורים בהסכם עם מכבי למתן חוות דעת שנייה וניתוחיים פרטיים בבית חולים אסותא, כמו ד"ר סוזנה הורוביץ.

הסדר עם אסותא

במסגרת זו, אין החבר נזקק לפנות בבקשה למכבי לקבלת טופס 17, אלא במקרים המתאימים מופק עבורו טופס 17 כבר במהלך ביקורו במרפאת ד"ר סוזנה הורוביץ, ומשם הוא מועבר ישירות לבית החולים אסותא שבו יבוצע הניתוח.

לקבלת מידע מלא ומפורט בדבר הזכויות ניתן לפנות גם לסניף מכבי שאליו את/ה קשור, ולקרוא את המידע באתר הקופה.