לד"ר סוזנה הורוביץ, אורטופדית-מנתחת מומחית לברך ופרק ירך, הסכמים והסדרים עם קופות חולים, וביניהן עם שירותי בריאות כללית.

שירותי בריאות כללית (או בשמה המוכר הקודם "קופת חולים כללית"), היא קופת החולים הגדולה והוותיקה בישראל. שירותי בריאות כללית החלה לפעול בארץ בחנוכה 1911, והיא מעניקה שירותי רפואה ובריאות ליותר ממחצית מתושבי מדינת ישראל.

שירותי בריאות כללית מעניקה לחבריה שירותי בריאות ורפואה איכותיים ומגוונים באמצעות מומחים בכל תחומי הרפואה והבריאות המבוססים על סל הבריאות הממלכתי, בין היתר באמצעות 14 בתי החולים שבבעלותה, המשרתים מדי שנה מעל לשבעה מיליון מטופלים, מהם תשעה בתי חולים כלליים, חמישה בתי חולים שיקומיים גריאטריים, ומרכזים לבריאות הנפש.

אורטופד ברכיים קופת חולים כללית

זכויות חבר/ה כללית מושלם זהב/פלטינום לשירותי רפואה ובריאות

מעבר לשירותי רפואה ובריאות המבוססים על סל הבריאות הממלכתי, מאפשרת שירותי בריאות כללית לחבריה כיסוי מורחב בתשלום באמצעות השב"ן (שירותי בריאות נוספים).

כללית מציעה לחבריה שני מסלולים לקבלת השירות הרפואי: מסלול החזר, שבו החבר מממן תחילה את עלות השירות הרפואי, אך הוא זכאי להחזר כספי מהקופה בכפוף לתנאי הזכאות ולתקנון. המסלול השני הוא רשת הרופאים של כללית מושלם, הכוללת רופאים מהמובילים בישראל, בו החבר משלם בעת קבלת השירות השתתפות עצמית אך עלות מרביתו מסובסדת על ידי כללית, וזאת בכפוף לתנאי הזכאות ולתקנון.

במסגרת השב"ן מפעילה כללית מושלם שני רבדים ביטוחיים: כללית מושלם זהב, וכללית מושלם פלטינום. ד"ר סוזנה הורוביץ כלולה ברשת הרופאים לחברי כללית מושלם זהב, ולחברי כללית מושלם פלטינום, לרבות לייעוצים אורטופדיים לניתוח, ולחוות דעת שנייה, והיא בהסדר עם כללית מושלם לניתוחים פרטיים בתחומי התמחותה במפרקים גדולים (ברך, פרק ירך).

הסדר עם כללית מושלם פלטינום

ייעוץ אורטופדי וחוות דעת שנייה

לקוחות כללית מושלם פלטינום נהנים משירותי רשת הרופאים של כללית מושלם, המונה רופאים מומחים מהמובילים בארץ.

חברי כללית מושלם פלטינום זכאים לשלוש התייעצויות בשנה קלנדרית עם ד"ר סוזנה הורוביץ הכלולה ברשת הרופאים של כללית מושלם, וחברים שמעל גיל 60 זכאים לארבע התייעצויות בכל שנה קלנדרית.

ניתוחים פרטיים

מבוטחי כללית פלטינום זכאים לעבור בבית חולים פרטי, ניתוח פרטי הנכלל ברשימת הניתוחים שבהסכם של כללית מושלם עם ד"ר סוזנה הורוביץ.

שיעור ההשתתפות העצמית עבור הניתוח משתנה מניתוח לניתוח. ניתן לבדוק את מחיר ההשתתפות העצמית לניתוח מסוים באתר האינטרנט של כללית מושלם, או בטלפון עם נציגי כללית מושלם.

חברי כללית מושלם פלטינום נהנים מהשתתפות עצמית נמוכה במיוחד, בשיעור 25% בלבד מגובה ההשתתפות העצמית הנהוגה בתכנית כללית מושלם זהב.

לקבלת מידע מלא ומפורט בדבר הזכויות ועיון בתקנון כללית מושלם פלטינום, ניתן לבקר באתר האינטרנט של כללית מושלם, או טלפונית עם נציגי כללית מושלם.

אורטופד ברכיים כללית

ייעוץ אורטופדי וחוות דעת שנייה

לקוחות כללית מושלם זהב נהנים משירותי רשת הרופאים של כללית מושלם, המונה רופאים מומחים מהמובילים בארץ.

חברי כללית מושלם זהב זכאים לשלוש התייעצויות בשנה קלנדרית עם ד"ר סוזנה הורוביץ הכלולה ברשת הרופאים של כללית מושלם, וחברים שמעל גיל 60 זכאים לארבע התייעצויות בכל שנה קלנדרית.

ניתוחים פרטיים

מבוטחי כללית זהב זכאים לעבור בבית חולים פרטי, ניתוח פרטי הנכלל ברשימת הניתוחים שבהסכם של כללית מושלם עם ד"ר סוזנה הורוביץ.

שיעור ההשתתפות העצמית עבור הניתוח משתנה מניתוח לניתוח. ניתן לבדוק את מחיר ההשתתפות העצמית לניתוח מסוים באתר האינטרנט של כללית מושלם, או בטלפון עם נציגי כללית מושלם.

לקבלת מידע מלא ומפורט בדבר הזכויות ועיון בתקנון כללית מושלם זהב, ניתן לבקר באתר האינטרנט של כללית מושלם, או בטלפון עם נציגי כללית מושלם.