מתמודדים עם פציעת ספורט כזו או אחרת? נדרשים להליך ניתוחי או שיקומי כתוצאה מהפציעה? זה הזמן לדעת הכול על בחירת אורטופד מומחה לפציעות ספורט.

פציעות ספורט הן הגדרה כוללת לכל סוגי הפציעות העלולות להתרחש לכל אחד ואחת מאיתנו העוסק בסוג כזה או אחר של פעילות ספורטיבית, בין אם מדובר בפעילות ספורטיבית חובבנית ובין אם מדובר בפעילות ספורטיבית מקצוענית. את פציעות הספורט נהוג לסווג לשני סוגים עיקריים: פציעות שמקורן באירוע טראומתי, ופציעות שנגרמו מפעילות יתר. בשני סוגי הפציעות, נדרשת מעורבות של אורטופד ספורט. על מנת שיאבחן ויטפל בפציעה, ויתאים את ההליך השיקומי לסוג ולחומרת הפציעה.

אם כך, איך בוחרים אורטופד מומחה לפציעות ספורט?

גם בפציעות ספורט טראומתיות וגם בפציעות ספורט הנגרמות עקב פעילות או מאמץ יתר, עלולה להתרחש פציעה משמעותית המחייבת את מעורבותו המוקדמת ככל הניתן של אורטופד מומחה לפציעות ספורט, כאשר בחירת זהותו של האורטופד מומלץ שתעשה בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים מרכזיים כגון:

  • תחום תת התמחות – מומחה לפציעות ספורט.
  • ניסיון מקצועי – ההתמחות בפן האורטופדי של פציעות ספורט מצריכה ידע אורטופדי רב וניסיון מצטבר בסוג זה של פציעות.
  • מוניטין מקצועי – הניסיון העשיר של אורטופד המומחה לפציעות ספורט, בא לידי ביטוי במוניטין שאותו הוא צובר עם השנים והצלחותיו המקצועיות.

בחירת אורטופד מומחה לפציעות ספורט על סמך כל אחד מהפרמטרים המופיעים לעיל, יאפשר גם לכם להסתייע בשירותיו של אורטופד מומחה לצורך התאמת ההליך הטיפולי והשיקומי לפציעת הספורט ממנה אתם סובלים. חשוב לציין שהרפואה המודרנית מעמידה לרשותכם מגוון מכובד של חלופות טיפוליות בתחום אורטופדיה של הספורט, כאשר ההתמחות של האורטופד המומחה בכל אחת מהחלופות היא הכרחית וחשובה להצלחת ההליך הטיפולי והשיקומי כאחד.

מומחה לפציעות ספורט – ברך וירך

פציעות ספורט במפרק הברך ובמפרק הירך הן שכיחות יחסית גם בקרב ספורטאים מקצועיים וגם בקרב נשים וגברים העוסקים בפעילות ספורטיבית כחלק משגרת החיים. פציעות אלו לצורך העניין מחייבות התערבות של אורטופד מומחה לברכיים בעל התמחות בניתוחי ארטרוסקופיה בברך, ניתוחים לשחזור רצועה צולבת בברך, ולמקרה הצורך, גם לניתוחי החלפת ברך והחלפת מפרק ירך.

ד"ר סוזנה הורוביץ – אורטופדית מומחית לפציעות ספורט, ניתוחי ברך וניתוחי מפרק הירך

ד"ר סוזנה הורוביץ היא אורטופדית מומחית לפציעות ספורט בעלת ניסיון רב שנים והתמחות בכל סוגי הניתוחיים לברך ולמפרק הירך. לאורך השנים, ד"ר הורוביץ סייעה לספורטאים רבים בישראל לשוב לפעילות מלאה לאחר פציעות ספורט שונות אשר ליוו אותם במהלך הקריירה. למידע נוסף על הניסיון הרפואי של ד"ר הורוביץ כמומחית לפציעות ספורט לחצו כאן.