היוועצות עם אורטופד ברכיים נועדה לאפשר לכל אילו מביניכם, הסובלים מכאבים חריפים, או חוזרים ונשנים בברכיים, להבין את מקור הבעיה ולבחור מתוך דרכי הטיפול העומדות לרשותכם, את האפשרות המתאימה ביותר עבורכם. במאמר שלפניכם נעסוק בשאלה המופיעה בכותרת: כיצד עליכם להיערך לפני שמגיעים להתייעצות עם אורטופד ברכיים?

צילום רנטגן עדכני

לאחר שקבעתם מועד התייעצות עם אורטופד ברכיים, הדבר הראשון אותו תתבקשו להביא לפגישה הוא צילומי רנטגן עדכניים של מפרק הברך. את הצילומים יש להקדים ולבצע בקופת החולים בה אתם חברים, כאשר צילומי הברכיים הנדרשים הם: צילום רנטגן של הברכיים AP בעמידה וצילומי רנטגן של שני מנחים נוספים: צידי, ופיקת הברך אקסיאלי.

התייעצות עם אורטופד ברך

 

מה תוכל/י לצפות מהייעוץ הראשוני אצל אורטופד מומחה לברך

לאחר הבדיקה הקלינית של הברך, ועיון בצילומי רנטגן שהבאת, ואולי גם בבדיקות הדמיה נוספות שברשותך, תוכל לצפות לקבלת אבחון לבעייתך וקבלת מענה, לשאלות הבאות שבוודאי מטרידות אותך:

  • מה הגורם המרכזי להופעת הכאבים בברך ?
  • מהי ההגדרה המקצועית של האבחנה הרפואית?
  • האם יש צורך בבדיקות נוספות בטרם קבלת החלטה בדבר הטיפול?
  • מהן החלופות הטיפוליות העומדות לרשותך ומהן היתרונות והחסרונות של כל חלופה?
  • מהי החלופה הטיפולית המומלצת ביותר עבורך לדעתו של אורטופד הברכיים?

אם הומלצו לך חלופות ניתוחיות לטיפול בבעיות ברכיים – מה חשוב לדעת?

האורטופדיה המודרנית מאפשרת בדרך כלל לכל אילו מביניכם המתמודדים עם בעיות ברכיים כאלו ואחרות להסתייע במספר חלופות ניתוחיות לצרכי טיפול לפתרון מיטבי של הבעיה ממנה אתה סובל, לרבות, ארטרוסקופיה ברך, שחזור רצועה קרועה בברך, ניתוח החלפת ברך, ניתוח החלפה חלקית של מפרק הברך, ניתוח לתיקון פריקת פיקה בברך ועוד. במקרים בהם מוצעות לכם מספר חלופות ניתוחיות על ידי האורטופד, חשוב לבחון יחד עימו את נחיצותו של ההליך הניתוחי והתאמתו למצבך, וכן את ההשלכות הנלוות אליו בכל הנוגע לתהליך השיקום.

אורטופד ברך ד"ר סוזנה הורוביץ

ד"ר סוזנה הורוביץ אורטופדית מומחית לברכיים בעלת ניסיון רב שנים בתחום, מתמחה בניתוחי ברך וניתוח מפרק ירך, ולאורך כל שנות פעילותה כאורטופדית מנתחת בכירה היא סייעה לאלפי חולים לחזור לחיים פעילים לאחר תהליך שיקום מבוקר המלווה על ידה באופן אישי.

בין יתר ניתוחי הברכיים, בהם מתמחה ד"ר סוזנה הורוביץ, תוכלו למצוא: ניתוחי ארטרוסקופיה ברך, ניתוח לשחזור רצועה צולבת בברך, ניתוחים לתיקון פריקת פיקה, ניתוחי החלפת ברך (מלאה וחלקית), ניתוחי החלפת מפרק ירך ועוד. הניסיון הרפואי – מעשי שצברה ד"ר סוזנה הורוביץ, יאפשר גם לכם לבחון לעומק את כל החלופות הניתוחיות המוצעות לכם ולבחור את החלופה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם בהתאם למצבכם הרפואי הכללי, גילכם והבעיה ממנה אתם סובלים בברכיים.